Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2007 12:15 - Сънувам звезди...
Автор: synuvamzvezdi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2801 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 12.06.2007 12:29


Мисля, че вече от доста време съм тук и много от вас ме познават, и обичат. Затова реших да направя малка ретроспекция, тъй като днес имам юбилей. Това е моят пост номер 2.
Спомням си много добре денят в който реших, че нещата таящи се в сърцето ми трябва да видят бял свят. Помня много добре денят в който реших да ги покажа на вас, да ги сложа черно на бяло в това толкова прекрасно и пълно с уникални хора място - блог.бг. Помня го все едно беше вчера! Въпреки, че беше днес.
Изминаха толкова прекрасни минути, толкова уникални мигове и се запознах с толкова прекрасни хора. Днес реших да споделя с вас защо се кръстих така, както се кръстих, а именно synuvamzvezdi....
Това се случи когато бях малка (малка на години, защото си бях същата на височина). Случи се в къщата на дядо и баба в небезизвесното село Каруцарев Дол близо до Широка Мъка. Бях на почивка при тях през лятото и изживявах прекрасните си волни дни в компанията на домашните животни. Имах за приятел една леко куца козичка на име Пенка, с нея тичахме волни и свободни по гори и поляни. Бяхме такива добри приятелки, защото се разбирахме само с поглед, а и имахме общи черти, като например и двете накуцвахме леко с заден ляв крайник. :-)))))))))))
По това време спях и сънувах прекрасни сънища.
Един ден обаче, един бостанджийски камион отне живота на моята сродна душа Пенка. Баба и дядо не ми позволиха да я видя, за да не наранят детското ми сърце. :"-((((((((. Същата нощ сънувах сън и в него ми се яви Пенка. Побутна ме с рогца и аз знаех, че трябва да тръгна с нея. Поведе ме за нашето последно надбягване. Тичахме през гори и поляни в а пълната луна ни огряваше с нежните си лъчи. Изведнъж моята приятелка се плъзна плавно във вечерния въздух и след като ми помаха с копито се превърна във звезда! :-)))))))))
Оттогава всяка вечер сънувам тази звезда и знам, че тя винаги ще бди над мен.
:-))))))))))))
Надявам се, че поне за миг съм докоснала вашите сърца както Пенка докосна моето!!!
:-))))))))))))
Усмивки, целувки!!!
Обичам ви!
Благодара, Благодара!!!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Поздрави! Запази в себе си детското ...
12.06.2007 12:37
Поздрави! Запази в себе си детското и красивото! Който умее да мечтае е щастлив човек!
цитирай
2. synuvamzvezdi - :-)
12.06.2007 12:43
Мерси!
цитирай
3. анонимен - ох..
12.06.2007 13:07
the fun never ends
цитирай
4. анонимен - bbbbb
12.06.2007 23:58
тук ми мирише на bbbbb,пак иронизира някого,неслучайно се появява пръв!Хванахте се на въдицата, нали?Един кози рог!
цитирай
5. анонимен - Ха, добре дошла! Хаха :)
13.06.2007 11:22
Моят приятел на село беше едно кафяво теленце.. Но майка му нещо не одобряваше нашата връзка.

Анонимен 5, как точно мирише bbbbb?!

цитирай
6. candysays - Мирише зле...
13.06.2007 11:28
meimei... Предполагам (само)... ;)

П.С. Аз не съм анонимния... Пиша винаги от свое име.
цитирай
7. анонимен - Хаха
13.06.2007 11:32
Кендии, защо отговаряш на въпрос, който нито е зададен на теб, нито си веща по темата? :) Нее, базикам се, но не си права, не мирише зле.

:) Слънчев и усмихнат ден!
цитирай
8. candysays - Не очаквах...
13.06.2007 11:34
друг отговор ;)

Просто ме дразните от известно време, затова се обаждам (и тук ;)
Няма нужда да посрещаш така момичето...
цитирай
9. анонимен - хахаха
13.06.2007 11:34
мей ,не я лъжи. Мириша си на пор.
цитирай
10. synuvamzvezdi - Помислете малко,
13.06.2007 11:43
не трябва повече. Просто трябва да помислите.
Задайте си въпроса "Защо го правя?" "Това кара ли ме да се чувствам по-добре?"
Идва време когато трябва да се каже "Enough is enough!"
Не вярвам, че някой от вас е лош човек. Не ме карайте да си мисля, че е така.
цитирай
11. анонимен - пък аз
13.06.2007 11:57
съвсем искрено мога да кажа, че не познавам лоши хора. Не е лесно да намериш такъв.
цитирай
12. pinokio - Ох,миличкууууу
13.06.2007 20:18
как ли дълбоку си страдалу.Расказати ми напомни за себеси.И ас имахъ идну живутинче птиятелъ-лисичи.А кату каза че стеси приличалии със козътъ реших че си имала брада....ама то,друго било.Дубре чи спудели с нас,убуу е чи нищо не задържаш в себе си и фсичките камънчита ги плюиш.Продължавай с плйиинету,а ний шътът читем и ша ти викаме ашколсун
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: synuvamzvezdi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 45318
Постинги: 13
Коментари: 114
Гласове: 164
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930